Primer va ser Pepsi des de Bèlgica: va desitjar un feliç Halloween amb una campanya brillant: es veia una llauna de Pepsi vestida amb una capa de Coca-Cola, com si fos una disfressa de Halloween. La imatge s’acompanyava d’un text “We wensen je een angstaanjagende Halloween!”, “Us desitgem un Halloween de por!” i es va penjar al Facebook de Pepsi Belgium.

La campanya publicitària es va tornar encara més rodona quan Coca-Cola en va fer una rèplica: utilitzant la mateixa foto en va modificar el text: “Everybody wants to be a hero”, “Tothom vol ser un heroi”.

Una mostra més de la lluita aferrissada per la popularitat mitjançant la publicitat, que aquesta vegada omple diaris digitals amb la crònica de la batalla i afavoreix, doncs, les dues marques. Fake o veritat? Com indica aquest blog la campanya de Coca-Cola no acaba de mostrar una procedència clara, i des d’aquest altre blog es diu que la rèplica de Coca-Cola pot venir de la web d’humor 9GAG, com tot sembla indicar.

Les imatges parlen per sí soles: Coca-Cola Pepsi Halloween www.lapanoramica.cat publicitat