Community Manager Barcelona

Un Community Manager és la persona que s’ocuparà de planificar, gestionar i actuar en les xarxes socials d’una empresa u organització. Hem sentit molts clients que diuen “això ja m’ho faig jo!”, però la nostra resposta sempre és la següent: d’acord, provi-ho: provi-ho sense l’experiència dels professionals, sense saber realitzar plans de comunicació o ser planificador de mitjans, sense saber què és una nota de premsa o sense saber com funciona el màrketing i la publicitat online.

La feina d’un Community Manager va més enllà dels posts a Facebook

Community Manager Barcelona

Busques Community Manager a Barcelona? A La Panoràmica t’ho posem fàcil:

  1. Planifiquem l’estratègia. Cada empresa és un món i analitzem les necessitats a mida: xarxes, newsletters…
  2. Elaborarem la presència digital de la teva marca: ja ets a la xarxa!
  3. Optimitzem els recursos afegint nous ingredients: publicitat online, accions directes, bloggers…
  4. T’ensenyem, mes a mes, les estadístiques: segur que podem seguir creixent!

No t’ho pensis, demana’ns preus de Community Manager! 

Nom

Adreça de correu electrònic

Sobre què ens vols parlar?

Missatge

Community Manager Barcelonaa

I… per saber-ne més, et refresquem un dels nostres posts:

Què és el Social Media?

És difícil establir una definició general pel social media si gairebé tots els webs d’avui en dia diuen ser social media o tenir plantejaments interactius, però què és social mediaFacebook és social media, però també Wikipedia ho és, i per tant, buscant les similituds de dues xarxes tan diferents podem tenir un problema. El millor que podem fer a partir d’aquí és buscar el significat de la paraula en sí, i ho farem deconstruint-la.

SOCIAL – Que involucra una comunitat

MEDIA – Instrument de comunicació

Així que social media serà un canal o instrument de comunicació en el que participen vàries persones. Hi entraria el fet de compartir continguts, interactuar amb comentaris o preguntes, intercanviar informació o crear-la. Aquests continguts es posen a l’abast en xarxes socials virtuals a Internet.

Claus del Social Media per a un community manager

  • L’autenticitat en el discurs i la transparència són bàsics
  • El Social Media no nomès ha de ser un instrument de màrketing: és un canal de relacions
  • Cal ser competitiu i aportar coses útils i rellevants que puguin portar a la participació
  • Norma número 1: No tenir por a la novetat
  • Escolta primer, i parla després: pots respondre les crítiques constructivament

community manager sabadell community manager barcelona social media community manager la panoramica barcelona lapanoramica.cat

Tipus de xarxes socials o social media