Comunicació i estiu estan tan lluny?

Doncs no, a La Panoràmica creiem que l’estiu és un bon moment per descansar, desconnectar i perdre de vista el món durant una estona -sobretot si treballem en el sector de la comunicació-, però també valorem aquesta època de l’any com una de les millors per a fer recerques, mesures i proves de comunicació que durant la resta de l’any ens són més complicades de fer.

campanya comunicacio estiu

Si tens una empresa o un projecte cultural amb el que estigis immers en una campanya de comunicació, aquí et deixem algunes idees per a posar en pràctica durant l’estiu:

– Controla

Els punts de control són la base de qualsevol full de ruta o pla de comunicació. És el punt de maniobra per a comprovar que tot va com esperàvem i que acomplim els nostres objectius. L’estiu és bon moment per a analitzar les nostres accions i valorar fer canvis en el nostre pla de comunicació si és necessari.

No tens pla de comunicació? Nosaltres podem ajudar-te.

– Diverteix-te

Totes aquelles coses que no pots fer durant l’any, les pots fer ara. Per exemple, concursos de fotografia, de “la millor resposta”, de fer ús d’un hashtag, concurs a Instagram… Un sorteig per premiar els teus fans a Facebook… Qualsevol idea que tinguis pots provar-la durant l’estiu per valorar la seva efectivitat. En termes de màrketing cultural, l’agost pot ser un moment daurat per a interactuar amb el nostre públic i oferir-li noves perspectives relacionades amb l’oci i la cultura que els poden marcar durant molt de temps.

– Avança’t

El setembre és bon mes per rellançar-ho tot, així que no baixis la guàrdia. L’agost pot ser molt bon mes per reflexionar sobre el camí del nostre projecte i per a planificar les properes accions anuals, començant pel tret de sortida més important: el del setembre, la reactivació del moviment cultural, d’oci i empresarial.

– Crea marca

Una campanya de branding amb Google Adwords pot ser una bona opció per a no estar absent aquest estiu. També podem realitzar-la a Facebook o a Instagram i segmentar a la perfecció el públic al que el teu servei, producte o obra cultural va dirigit.

Si necessites ajuda per crear les teves campanyes de publicitat online, contacta amb nosaltres.

– Relaxa i relaxa’t

El punt més important: no bombardegis. L’estiu no és bon moment per a compartir comunicats importants, ni per a fer les nostres publicacions online més transcendentals. Et recomanem que et relaxis, i que també relaxis a la teva audiència. Posts de temàtiques estiuenques per a les teves xarxes socials seran una millor opció per a refrescar-nos a tots.